close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שחשוב לדעת על אוהלים לאירועים למכירה

מערכת שורשכ כסליו, תשפג14/12/2022

באופן טבעי אוהלים לאירועים למכירה צריכים להיות מרשימים גם בהיבט האסתטי...

תגיות:
במציאות שבה כולנו מבלים את רוב הזמן מוקפים בקירות בטון ואספלט, אין פלא שאירועים המתקיימים תחת כיפת השמיים זוכים לפופולריות רבה. גם האקלים בארץ הופך את האופציה לרלוונטית לאורך רוב ימות השנה, ובפרט אם מקימים גם אוהל שיעניק לאורחים תנאים אופטימליים. כשמחפשים אוהלים
לאירועים למכירה מגלים מגוון גדול מאוד של אפשרויות – ובעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לבחור נכון.

התאמה למספר המשתתפים
הפרמטר החשוב ביותר בבחירת אוהלים לאירועים למכירה הוא הגודל שלהם. באופן טבעי לאירוע אינטימי אין צורך באוהל ענק, ולמעשה אוהל גדול מדי יפגע באווירה הרצויה וייצור תחושת דלילות שמנוגדת לאינטימיות. מצד שני לאירוע גדול – למשל תערוכה, יום גיבוש של חברה גדולה או חתונה מרובת משתתפים – כבר נדרש אוהל שיכיל ברווחה מאות בני אדם. בזכות המנעד הרחב אפשר למצוא דגם מתאים לכל גודל של אירוע, וכך ליצור התאמה אופטימלית.

בטיחות ללא פשרות
כשבוחרים אוהל לאירוע חשוב לזכור שצפויים להתאסף בו עשרות או אפילו מאות בני אדם, בכל אירוע מחדש. בהתאם נדרשת אחריות רבה מאוד כשקונים אוהל – כך שהשיקול הבטיחותי מרכזי לא פחות משיקול הגודל. הדרך הטובה ביותר לוודא שהאוהל שיארח את האירועים בטיחותי היא להעדיף מוצרים של חברות מוכרות. חברה בעלת שם לא תסכן את המוניטין שלה עם אוהלים לא בטיחותיים, ובנוסף אותן חברות מובילות משתמשות אך ורק בחומרים מובחרים ומקפידות על אוהלים שעומדים בכל התקנים. כך לדוגמה היריעות של אוהלים לאירועים למכירה צריכות להכיל חומר מעכב בעירה, ועוד סוגיה מהותית היא עיגון יציב לחלוטין – כזה שיקבל את האישור הנדרש ממהנדס קונסטרוקציה. כשמוסיפים לאוהל מזגן או פתרון חימום, חובה כמובן להתייחס גם לאלמנטים אלה בהיבט הבטיחותי.

אוהלים לאירועים למכירה – גם האסתטיות מרשימה
באופן טבעי אוהלים לאירועים למכירה צריכים להיות מרשימים גם בהיבט האסתטי. כשאנשים מגיעים לאירוע בימינו רף הציפיות שלהם גבוה מאוד, ומאחר שהאוהל הוא אחד הפריטים הראשונים המתגלים לעין, ובוודאי שאחד הבולטים ביותר, כדאי שהוא יהיה שובה לב. למעשה אוהל יכול למלא תפקיד נכבד בעיצוב האווירה באירוע, כשבין השאר תוכלו למצוא אוהלים רגסטניים, אוהלים אפריקאים ועוד סוגים של אוהלים מעניינים. גם אוהל "סטנדרטי" עשוי להיות מרהיב עין, ועוד אופציות שמשדרגות את המראה של החלל הן שטיחים, וילונות וגופי תאורה מעוצבים.

מקסימום עמידות
על-מנת להפיק מקסימום תועלת מאוהל כזה או אחר, כדאי כמובן לבחור דגם שניתן יהיה לערוך בו אירועים רבים ככל האפשר. בהתאם עוד פרמטר מרכזי בבחירה הוא העמידות של האוהל. גם על הסעיף הזה אפשר לסמן V ברמת ודאות מרבית כשמעדיפים אוהלים של חברות מוכרות, ומקפידים לרכוש את האוכל מחברה אמינה שמתנהלת מתוך יושרה ורצון אמיתי לסייע לכל לקוח למצוא את האופציה האופטימלית עבורו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה